lördag 31 januari 2009

Sockorna är klara!!!

Äntligen är min sockor i Sockklubben klara! Det tog sin lilla tid men det blev bra med tanke på att det är första gången som jag stickar flätstickning. Färgvalet var inte det allra bästa, mönstret hade gjort sig mycket bättre om garnet varit enfärgat. Att sockorna passar perfekt på mina fötter är mer tur än skicklighet (orka provsticka för att se om stickorna är rätt :)).

(det var svårt att få till en bra bild med min dåliga kamera, de ser bättre ut i verkligheten)


3 kommentarer:

Delta Blue sa...

Så snygga de blev!

Nu har jag har en till blogg :-)
www.metrobloggen.se/creamisland

Anonym sa...

Underbara! Jag gillar verkligen garnet!

Spacepingo sa...

Tack!De var kul att sticka, och jag har lärt mig att tänka över garnvalet innan :) Jag älskar garnet men det hade passat bättre till ett par släta sockor, men jag har två nystan kvar så jag kan göra ett par släta :).