tisdag 18 augusti 2009

Uppdatering

Det var länge sedan sist men jag har pysslat en del men inte tagit så mycket bilder, här kommer ett urval.



Först kommer min första (lyckade) photopearlsplatta. (Jag har gjort en tidigare men den blev inte bra eftersom färgerna i den var för lika och motivet inte fick några detaljer)



Men jag har också gjort en del småplattor som jag limmat fast med limpistolen på en vitmålad träskiva.



Ett och annat armband har det blivit


Och här är ett halvfärdigt i en ny teknik för mig, free form peyote. Jag har försökt mig på det tidigare utan att bli nöjd, men nu kom jag över en beskrivning hur man gör free form på längden och då blev det bättre!


Och så stickar jag såklart! Det här ska bli en kjol.


Och så har jag testat några virkade blommor ur en ny bok jag köpt!




1 kommentar:

Delta Blue sa...

Wow, så snygg fjärlisplattan är är det dags att prov ett foto av en bedlington snart kanske ;-)

Jag gilalde det röd-vita armbandet jätte mycket kan du inte ha en pysselkväll och lära mig sånt snart?

Hälsningar Nina